A The Sims 2 alapjtkban s mg pr kiegszt csomagban megismerhetnk egy-egy j, termszetfltti teremtmnyt. Most lerom, milyen paranormlis simekkel tallkozhatsz, illetve milyen tulajdonsgaik vannak egyes lnyeknek.
Szellemek
A simek, miutn meghalnak, szellemekk vlnak. A sznk attl fgg,
hogy hogyan haltak meg, (bvebb info a Hallok modulban). Ha a simed telkn van eltemetve a meghalt sim (vagy az urnja), akkor a szellemek nha megjelennek estnknt. A szellemek t tudnak menni a falakon, s felmennek a lpcskn is. Hallra tudjk ijeszteni a telken l simeket, s mozgatni tudjk a trgyakat.
Fldnkvliek
Amikor egy frfi simet elrabolnak, ltalban gy jn haza, hogy terhes egy idegen babval. Az idegenek a legnormlisabb simek a
paranormlis simek kztt. Ugyanolyan szksgleteik vannak, mint a normlis simeknek. Igazn csak a zld brsznk s a fekete szemeik miatt klnbznek.
A kaszs
Ha egy simed meghal, akkor eljn rte a kaszs. Hossz fekete, csuklys kpenyt visel s kezben egy kaszt tart. Ha a simed teljestette letcljt, s platina letclmutatval hal meg, akkor ez az ltzet kiegszl mg egy virgokbl kszlt nyaklccal is.
Zombik
Az Egyetem kiegsztben tallhatak meg. Amikor egy sim hasznlja a 'Feltmaszt-O-Matt' s nem fizet eleget a feltmadsrt, a halott sim zombiknt fog visszatrni. A zombik nem regednek, hacsak nem olyan tizenvesek, akik akkor mennek egyetemre. Soha nem tudnak meghalni ids korban, s nem szaporodhatnak. A zombik snttanak s shajt hangokat adnak ki.
Vmprok
Az jszakk kiegsztben tallhatak meg. A simek akkor vlnak vmprokk, amikor megharapja ket egy msik vmpr. Nappal a vmprok a
szksgletei gyorsabban romlanak s ebbe bele tudnak halni. Vmproknak is van nhny a sajtos tulajdonsguk. 'Nyakharaps' utn vmprr fog vlni az a sim, amelyiket megprahapja egy vmpr(bvebb info errl a Vmpr ltrehozsa modulban.), a vmprok denevr alakban tudnak replni. Nem tudnak meghalni ids korban, st, ami azt illeti, meg sem regendek.
Robotok (Szervk)
A Megnyitottunk, vr az zlet! kiegsztben tallhatak meg. A robotokat simek tudjk elkszteni azltal, hogy vsrolnak egy
'Robotpt munkapadot' s persze kell hozz nmi jrtassg (arany Robotpt pedl-medl) is. A robotoknak klnleges szksgleteik vannak. A szervk hzimunkt vgeznek maguktl is. A robotok nem regednek s gy nem is halhatnak meg ids korban.
Vrfarkasok
A Hzi Kedvenc kiegsztben tallhatak meg. A simek akkor vltoznak t farkasemberr, amikor a falkavezr megharapja ket. Ezeknek a
farkasoknak izz szemk van, ami ltal elg knnyen azonosthatak , hogy simed ki tudja pteni a szksges kapcsolatot a farkasokkal. Akrcsak a zombikank, nekik is van egy egyedlll stjuk, ami gyorsabb, mint az egyszer llatok. A vrfarkasok regszenek, s szaporodni is tudnak.
Virgsimek
Az vszakok kiegsztben tallhatak meg. A simek akkor lnak virgsimm, amikor tl sokat permetezik a nvnyeket. A virgsimek
regednek de csak tipeg, felntt s reg letszakaszaik vannak. A nvnysimeknek egyedlll szksgleteik vannak: Napfny, Vz s Szeretet. A virgsimek, amikor tvltoznak, kapnak egy arany kertsz pedl-medlt. A tipegk szintn kapnak egy arany kertsz pedl-medlt, amikor felntt vlnak. A virgsimek ki tudjk bocstani a boldogsg sprit , ami javtja a kzeli simek hangulatt. A virgsimek meg tudnak halni ids korukban.
Dzsinnek
A Szabadid kiegsztben tallhatak meg. Ha szerencsd van, a javasasszonytl kapsz egy lmpst. Simed ezt megdrzslve elidz egy dzsinnt. A Dzsinn bemutatkozik, s elmondja, hogy hrmat kvnhatsz azokbl a lehetsgekbl, amelyeket knl.
Boszorknyok
A Nagyvrosi let kiegsztben tallhatak meg. A simek akkor tudnak boszoknny/varzslv vlni, amikor